JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Nilaya
Startdatum
Startdatum
22 Sept 2004
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
702
Vilka är skillnaderna mellan de olika torsion sadlarna?
och mellan torsion cordura och barefoot sadeln? ahh...
Sv: skillnader på torsion
Du kan läsa på torsions hemsida vad som skiljer de olika modellerna åt.
www.torsionsaddles.com
Vad som skiljer torsion cordura mot en barefoot är att torsion cordura är i syntetmaterial (typ kraftig nylon) och barefoot är i läder. Skulle tro att barefoot är stadigare än corduran.
Utrustning
Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Utrustning
Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg?
Jag tycker att kurvan på...
2
Utrustning
Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Utrustning
Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Sytråden del 4
Fritid Tunna gardiner ska det såklart stå 😁
Dom är rejält för långa.. eller kan man klippa av i önskad längd, eller kommer det fransa sig då?
pepp
Alldeles nyss
Svar: 1 526
Visningar: 83 213
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Väldigt växlande väder hos oss nu. Strålande sol till ösregn eller hagel. Fram och tillbaka.
Ninnurur
3 minuter sedan
Svar: 1 126
Visningar: 41 345
Allmänt
Kan någon förklara för mig...
Tjatter Sådär är jag också. Har jättebra ansiktsminne och kommer lätt ihåg folk jag träffat - med påföljd att man ses som nån slags obehaglig...
Runan
14 minuter sedan
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Mitt utgångsläge är att alla fel hunden gör är hundägarens fel. Vad det än är så leder det på något vis tillbaka till ägaren/föraren...
Rumpnissen
39 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 1 316
Hund
Bärväska för liten hund
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
geting
49 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 30
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi har ju vart lite frånvarande efter all otur men nu e vi äntligen på gång igen. Vi har kommit igång med canicrossträningen efter...
Vovve
Idag kl 12:36
Svar: 1 217
Visningar: 72 651
Hund
Evolve
Foder & Strö Jag tycker GGs gräspellets analys inte täcker det som en vanlig höanalys brukar täcka (dvs Järn Zink Koppar & Mangan)
Iaf jämfört dom...
Jordgubbkiwi
14 minuter sedan
Svar: 133
Visningar: 7 285
Vård
Core by D vs equiband
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband?
Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
slant98
17 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning Hade kollat hästen hos veterinär och ev släppt på bete. Har du tur är det ”bara” att han växer och är obalanserad pga det. Det är...
Freazer
30 minuter sedan