Sv: Skimmeltråden nr 2!
Åhh, vad fin hon är!!
Jag tycker man kan få vara bekväm på ålderns höst!!
Tingeling fortsätter att vila. Idag var hon inte alls öm och jag vet inte om jag inbillar mig men jag tyckte att hon var liiiite mindre svullen även om hon fortfarande är svullen. Pigg och glad är hon i alla fall och det värmer ju i matte-hjärtat.
Äter som vanligt och ingen feber alls har hon haft, så jag fortsätter att vila henne några dagar till.
Hon skulle ha vilat denna veckan i allafall för jag är ensam hemma med min dotter och då är det svårt att hinna rida innan hon tröttnat helt på att vara i stallet. Så på så vis var det väl lägligt att hon blev skadad nu, men samtidigt känns det ju surt att hon blir skadad när vi äntligen börjar komma igång...
Jag kan avslöja att jag varit iväg och tittat på en ny stallplats...även fast det bara är tio månader sedan vi flyttade till nuvarande stallet så känner jag att vi inte ska vara kvar. Det är en del småsaker som irriterar mig och det verkar inte gå att lösa och då väljer jag att flytta istället.
Nya stället jag tittat på och tackat ja till stallplats på verkar väldigt trevligt även om det blir en bit längre för mig att åka, men stallet har EGET ridhus...
Berättar mer sen när allt är helt klart...