Bukefalos 28 år!

skit mail.....

zilla

Trådstartare
är det fler än jag som får mellan 50-100 skitmail om dagen???? :confused:Börjar bli jävligt trött på alla mail. :devil:
 
Vad använder du för mailkonto?

På hotmail blockar jag så att jag bara får mail från användare i min adressbok. Helt suveränt!

/C
 
Som Cyllene skriver så har de flesta mailoperatörer något slags filter som du kan aktivera för att slippa all spam.

Spam, spam, spam, spam, wonderful spaaaam! *sjunger*
 
CloudMarks program SpamNet är en välsignelse. Jag får minst 150-200 skräpmail varje dag, och det är himla tjatigt. SpamNet nyper de flesta, och blir det några kvar blockerar man dem själv - då blockeras de för alla andra användare av programmet också. Otroligt bra. Man kan ladda ner en provversion och sedan betala om man känner för det, annars finns det cracks.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har sökt ett jobb som jag är sååå sugen på, jag hade varit jävligt bra på det! Nu är det mitt i semestrarna och ansökningstiden går...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Crossline
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 397
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har under några månader varit sjukskriven 50%. Vid läkarsamtal beslutade vi om fortsatt sjukskrivning på 25%. Nu har jag läst min...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 341
Senast: Wille
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 615
Senast: Eurydome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp