skitbra bok!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare beagle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 964
B

beagle

har precis läst ut "en bra häst har aldrig fel färg" av Mark Rashid, kanske är smygreklam men jag är bara tvungen att tipsa! den var verkligen jättebra! finns att låna på statsbiblioteket! :bow: :banana: :bow: :banana: :bow: :banana: :bump:

Har sjäv läst alla hans böcker!!
Kanon bra, och väldigt intressant läsning!!

Kan åxo rek den!!

Sam

Visst är han underbar! Jag har tagit det hela ett steg längre... Jag har haft email kontakt med hans fru (Wendy) och det finns en liten möjlighet att få hit honom 2005!!! Håll tummarna! Om det blir av så lovar jag att det kommer annonseras både här och i pressen! :banana:

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 746
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Squie
·
Hästvård Det här är tredje sommaren som hästen får ont i ländryggsslutet, på vänster sida. Vi har inte rett ut det tidigare men nu är det... 2
Svar
34
· Visningar
1 946
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka