skjorta som e trång i halsen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Don_93
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 686
D

Don_93

Köpte en tävlingsskjorta på mässan som är alldeles för trång i halsen, Visst den går att knäppa men så fort man tar ett lite djupare andetag så tar den emot, ganska irriterade. Vet ngn ngt man kan köpa för att den ska "töja" sig lite i halsen. Jag kan inte lämna tebax den eftersom jag köpte den i ngn skum monter;) på mässan

Sv: skjorta som e trång i halsen

Det är väll bättre och köpa en ny som passar då?
Inte spec. bekvämt om den ska sitta åt ju..
Annars om kragen är lös, kan du ju ta bort den och så köpa en plastrong i stället.

köper imte en ny igen, har redan tre stycken men denna e snyggast. Det är lös krage men det är som en "underkrage" oxå som åxå sitter åt.
Aja får la stå ut dom två minuter som jag är inne på bannan, annars kan jag ju ha den uppknäppt.

ja det e ju en ide:P Men hur gör man det?

Du kan ju börja med att flytta knappen så långt det går...

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
A
Western Snälla, innan i kommenterar, läs hela inlägget!! Jag var på alla dagar av RHC och måste bara typ berätta hur jag uppfattar det. Jag... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 119
Senast: AkiraKun
·
Hästvård Jag har en valack som jag köpte för snart tio månader sedan. Han elva år och är en trevlig och välutbildad häst men med ett sjusärdeles...
Svar
19
· Visningar
2 465
Senast: -Catherine-
·
J
Övr. Hund jag har två st hundar, mor och dotter. tog mamman på foder för massa år sedan och när hon fick sin sista kull (hon har fått tre kullar)...
Svar
13
· Visningar
1 256
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka