sko med snösulor

vinkelina

Trådstartare
snart dax för skoning igen. mitt dilemma är om jag skall sätta in snösulor eller inte. med denna vinter så känns det lite nja. plussgrader och is/barmark och då bor man så långt upp som i umeåtrakten, fast på andra sidan vattenpölen.

hur skulle ni göra?

Sv: sko med snösulor

Även om det inte varit vinter än så kan det bli snö fortfarande. Skulle inte tveka utan lägga i snösulor. Man retar sig tokig om det blir snö och man inte har det och desto senare snön kommer, desto större risk är att det blir kramsnö och då är sulorna guld värda - om det så bara är för en vecka....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 594
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 585
Senast: Jeps
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -... 2
Svar
29
· Visningar
3 048
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet