Sköldpadda......

H

heineken

Vad äter sköldpaddor, hur mycket vatten ska dom ha i akvariet (antar att dom ska kunna klättra upp på något också), hur varmt ska dom ha och hur ofta ska dom ha mat? Alla säger olika saker.. :crazy:

H

habby

jag har en kart skölpadda (vatten sköldpadda) och den har ca 12 cm vatten och så har den ett ställe med mycket sand så att de sticker upp på ytan.och jag matar den med lite grönsaker (och tror de hette pelets kuller):confused:och jag har ca 26-28grader i vattnet. och jag ger den mat 1ggr per dag . Men den kan ochså få lite grönsaker på dagen:d

Liknande trådar

Övr. Djur Vi har under många år haft råttor som sonen älskar. Han matar dom gärna och varje morgon går han dit direkt och varje kväll säger han...
2
Svar
23
· Visningar
1 468
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
2 827
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Dagbok Idag tänkte jag skriva lite om tre saker som är skola och ridning och hvb. Men allt hör ihop också egentligen. Men nu är det ju snart...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: Shaggy
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
1 690
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg