Sköldpadda......

H

heineken

Vad äter sköldpaddor, hur mycket vatten ska dom ha i akvariet (antar att dom ska kunna klättra upp på något också), hur varmt ska dom ha och hur ofta ska dom ha mat? Alla säger olika saker.. :crazy:
 
jag har en kart skölpadda (vatten sköldpadda) och den har ca 12 cm vatten och så har den ett ställe med mycket sand så att de sticker upp på ytan.och jag matar den med lite grönsaker (och tror de hette pelets kuller):confused:och jag har ca 26-28grader i vattnet. och jag ger den mat 1ggr per dag . Men den kan ochså få lite grönsaker på dagen:d
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 886
Senast: Hazel
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 694
Senast: LiviaFilippa
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
507
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 085
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp