Skönast ridskor för långa uteritt

QueenLilith

Trådstartare
Jag märker jag kunna behöva ännu lite mer comfort vid långa uteritt. Har ett par ariat barnyard som är bra, skönare än mina jodphurs från hööks. Men märker jag kunna behöva lite mer comfort när vi rider långt. Finns det?
Jag har ett par freejump stigbyglar på uteritt. Men känner jag blir "trött i fötterna". Kände mig extremt stel med mina vanliga jodphur. Bättre med barnyard skorna, men hade faktiskt önskat ännu mer comfort.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 318
Senast: Squie
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 904
Senast: valy
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 430
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp