Skol avslutnings kläder igen

Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det börjar kännas lite stressat.
Men ja jag vet inte hur jag ska göra nu. För på ett sätt så VILL jag ha nåt fint men på ett sätt så vill jag bara skita i det och ha mjukis byxor och en hoodie bara somvanligt.
Så om nån känner för det så får ni jätte gärna ge nåt tips hur ni tycker bara. Eller om ni vet nån sida som man kan skicka efter från som går fort och som är billigt.
Och jag vet inte ens vilken stil jag har eller vill ha. Eller jag gillar väl fort farande softgirl stilen som är som ljusa färger och lite gullig stil eller hur man ska förklara. Men jag har börjat gilla svart också som en blandning typ svart spets eller volanger och så tillexempel eller tillexempel en svart veckad kjol och kanske en ljus rosa mera softgirl aktig topp eller nåt. Men typ såna kläder som är på hm och new yorker. Så om ni har nåt tips om nån sida eller några kläd tips som ni tror skulle passa så får ni JÄTTE gärna tipsa om det för jag har INGEN aning och jag orkar inte sitta och leta såmycket igen.
Och ja det måste vara SKÖNT så man kan ha det fast man sitter i rullstol en hel dag. Och se bra ut även fast man sitter.
 

776D61C9-2C7B-4F39-AB61-C747E5EF6AEA.png


Den här var gullig tycker jag. Om du har en skinnjacka eller jeansjacka skulle det vara jättefint till.
 
72EC32CE-D4EC-45FB-B62E-E5129FC7A7A6.png


Det här var fin blandning mellan gulligt och tufft men jag hade tyckt att just den här klänningen var lite för urringad för mig så hade nog valt en annan klänning men gillar stilen.
 
637C3C41-C29C-456A-9E03-41F23CC1DEFF.png


Den här var väldigt fin och bra för skolavslutning. Har för mig att du inte gillar jeans men du skulle kanske kunna ha nån annan typ av byxor eller shorts som är vita, eller svarta eller egentligen vad som helst.
 
Visa bifogad fil 120141

Den här var väldigt fin och bra för skolavslutning. Har för mig att du inte gillar jeans men du skulle kanske kunna ha nån annan typ av byxor eller shorts som är vita, eller svarta eller egentligen vad som helst.
Den var väldigt fin! Men den bara är förmycket för mig liksom men vet inte hur jag ska förklara.
 
Dom var jättefina och såg sköna ut!

@EmmaFilippa
De kan du ha med en vanlig t-shirt i en färg som du tycker om och kanske ett fint halsband och armband 🤩
Ja kanske! Om jag ser nån bra tshirt som jag skulle passa i. Men jag kan inte ha hals band men kanske arm band iallafall.
 
Gillar du t-shirts med print på eller mönster? Enfärgade? Någon särskild färg?
Jag vet inte riktigt för jag har aldrig tshirt. Men det be ror på modellen också men antingen så lite croppad och så. Och då gillar jag en färgad eller lite små blommor eller nåt sånt.
Eller annars så oversize tshirt och då gillar jag som batik mönster tillexempel eller nåt tryck.
Och färger så vitt eller ljus blått eller ljus lila eller egentligen alla ljusa färger. Eller kanske svart.
Så ja jag vet inte riktigt!
 
Jag vet inte riktigt för jag har aldrig tshirt. Men det be ror på modellen också men antingen så lite croppad och så. Och då gillar jag en färgad eller lite små blommor eller nåt sånt.
Eller annars så oversize tshirt och då gillar jag som batik mönster tillexempel eller nåt tryck.
Och färger så vitt eller ljus blått eller ljus lila eller egentligen alla ljusa färger. Eller kanske svart.
Så ja jag vet inte riktigt!
Låter som om alla alternativ skulle passa jättebra!
 
Låter som om alla alternativ skulle passa jättebra!
Ja men nu så har jag ändrat mig igen så jag vill nog inte ha byxor utan jag kommer nog ha kjol och nån topp ifall jag har nåt mera finare. Så ska försöka att hitta nån kjol som ser bra ut iallafall så får jag se vad som passar till isåfall.
Men det är svårt att hitta som jag gillar bara som är den stilen som jag vill ha. Men det be ror såklart på vad man har till också och jag är inte så bra på att tänka sånt.
Men iallafall så man kan säga att den stilen jag gillar är mest softgirl stilen men lite grunge aktigt också. Men det är svårt att förklara men jag vet inte om man får visa bilder från google här?
 
Mamma ska kolla om nån av domhär finns i min storlek så ska hon köpa den isåfall. Men jag vet inte vad jag ska ha för topp isåfall.
Lager-157-Kjol-%22Marion%22-White.jpg
Lager-157-Kjol-%22Marion%22-Print%205.jpg

Om jag kommer kunna vara med på skol avslutningen alls för justnu så vet jag inte om det kommer vara i skolan igen nånsin. Men jag bara måste ha nåtannat att tänka på justnu så då kollar jag ändå på kläder.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 140
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Som endel kanske vet så är ett av mina mål att jag ska gå på skol av slutningen. Eller inte GÅ men vara med. Men iallafall så jag har...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 965
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 699
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
757
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp