sköna byxor.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare husman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 845
H

husman

Beställde börjes helskodda rider.Vilka byxor,dom var supersköna. :bump: :banana: :banana:
Mina gamla byxor med ca 14 år på nacken ryker in i förrådet nu. :devil:

Jag är också nöjd med mina :bump: Har iofs bara använt dem en gång än så länge eftersom jag ska ha dem som tävlingsbyxor...

M.

har oxå ett par såna, fast det va rätt många år sen jag köpte mina... har använt dom jättemkt, fast inte så mkt senaste tiden. mamma ska laga ett litet hål, sen åker dom säkert ut i stallet snart igen :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
726
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 364
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka