Skor med mera stöd

Coop

Trådstartare
Hej!
Är ute efter några skor typ kavatmodell med högre skaft. Det finns upp till storl 24 men min behöver 26, gärna sandaler då han ska ha dem inne. Någon som sett några sådana? Har letat i affären men det finns inga.

Lillen behöver lite mera stöd för sina fötter.

Pm:a gärna.

Tacksam för alla svar :bow:
 
Sv: Skor med mera stöd

Ecco-outleten på barkarby hade jättefina halvhöga (Kavathöga)mjuka men stadiga skor i 26 på rea i somras, de var bla LILA så min 3-åring blev besviken att de inte fanns i hans (mindre) storlek, därför minns jag det.

De finns väl inte kvar, men märket är ett tips!
 
Sv: Skor med mera stöd

...glöm inte tradera heller, oftast kan man få måttuppgifter på skorna så man törs köpa på postorder.

Där såg jag förresten också (engelska) Kavatsandaler i hög modell i stl 26, fast rosa med lösa blommor på.:p

Dessa är ju också lite högre: hamtaro
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 165
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 113
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 996
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp