Skor och jacka i vinter

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 9 891
Sv: Skor och jacka i vinter

greenland är det den ofodrade? Kikade på en fjällräven men hade sån ångest om jag skulle frysa i den nu el. inte så blev en skaljacka i goretex i stället men den fryser man garanterat i! suck.

Båda de jackorna är ju typer av skaljackor.. och meningen med dem är lager på lager under, annars fryser man ja. Poängen med en skaljacka är att du själv reglerar värmen genom det/de isolerande lager du har under ;)

Blev slutligen denna istället för den jag lade in tidigare.
Den andra var för smal över axlarna, även i större str.
ich1223105041_navy.jpg

Men den här är bra :)

Det är teddyfoder i min greenland. Den helt ofodrade kändes lite väl sval vintertid ;)

Den här finns på Lindex och är lite lik. Jag har köpt en mörkblå men hittar den bara i vinrött på hemsidan.

S0000007015500_F_W30_20130911213336.png

Ja, jag har bara kikat på nätet så vet inte hur tjock den är. Var ute efter en höst-början på vintern jacka. Typ nu med andra ord :P Låter som att den skulle ha varit perfekt för det. :)

Båda de jackorna är ju typer av skaljackor.. och meningen med dem är lager på lager under, annars fryser man ja. Poängen med en skaljacka är att du själv reglerar värmen genom det/de isolerande lager du har under ;)
Jo, jag vet! Den är egentligen super men jag tänkte inte riktigt när jag köpte den, så när jag inte är klädd så så fryser man ju. Ex. igår med en stickad tröja och ett linne under..så långt tänkte inte jag. Och det var ju dumt..känns inte som att det alltid passar att klä sig lager på lager..

Jag får nya mig med mina tre canada goose jackor en brun, en svart och en grön.

På fötterna blir det dr Martins har fyra par.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska gifta mig om mindre än 2 veckor, men jag vet i tusan vad jag ska ha för skor, och det börjar verkligen brinna lite i knutarna... 2
Svar
29
· Visningar
2 158
Senast: hastflicka
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
365
Fritid Behöver köpa mig en vettig jacka för nästa års vandringar. Känns så himla onödigt att packa ner både skal och regnjacka, så vill banta... 2
Svar
35
· Visningar
1 553
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?