Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar inte dessa hårda hundskor som finns på marknaden, alltså hundskor som ser ut som "riktiga" skor. Har aldrig sett en hund som går vettigt i sådana.
Till min Dvärgpinscher som väldigt lätt får köldkramp använder jag istället samma modell som man kan se på många slädhundar, det är som små fleecetofflor med kardborreknäppning. Fungerar kanonbra. Så vore jag du skulle jag testa det.
Jag vet faktiskt inte om det finns någon internetsida där man kan beställa dom, testa att googla på draghund eller dyl. så kanske det dyker upp.
Jag hade turen att hitta dom i en djurbutik, har du kollat hos djurbutikerna i din närhet? Om inte annat kanske dom kan beställa hem.
Skicka ett mail till kundtjänst och hör.![]()
Här hittade jag den typen av "sko" som jag syftade på:
http://www.loboo.se/browse.asp?cat=151&path=150,151
Och den hunden vill du avla på som har så dåliga trampdynor att den varken tål salt eller asfalt.En hund med bra trampdynor ska inte ha några som helst problem o springa på asfalt eller känna av saltet.
dåliga trampdynor är genetiskt så det ska man inte avla på + att din hund har en dålig mage. MMM vilken avelshane du har![]()