Skott av Klematis?

F

FAVORA

Hej!

Nöp ett skott av en klematis idag som jag tog på vinst och förlust - för jag vet inte om de går att föröka på det sättet. Just nu står de i en vas med vatten - men det är kanske bättre att plantera dem i jorden direkt? Någon som vet och vill tipsa?

Sv: Skott av Klematis?

Ta två å testa båda sätten!!! Sätt den andra i fuktig så jord med en plastpåse över för att bevara fukten, vill stå varmt å inte torka ut!

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 087
Senast: Majjijann
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 390
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka