JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Skovens Rafael & Sunny boy
Avel
Trådstartare
Trådstartare
super
Startdatum
Startdatum
3 Sept 2013
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 249
Har nyligen köpt en 3 årig valack e:Skovens Rafael - Sunny Boy - Akzent II och det vore kul att höra om det finns fler som har hästar med någon av dom hingstarna nära i stammen.
Sv: Skovens Rafael & Sunny boy
Puttar
Är det verkligen ingen som har ngn avkomma, känner någon med ngn av hingstarna i stammen eller i alla fall en uppfattning om hingstarna?
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Hästhantering
Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Övr. Barn
Hej på er alla kloka!
Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips.
Jag har sen en tid tillbaka...
2
Kropp & Själ
Hej!
Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag..
Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Ofräsch häst?
Ridning Ett tips, Ha en anteckningsbok i stallet där ni skriver ner vad ni gjort de dagar ni har hästen. T ex. Tog ut Pålle på en tur i skogen...
Smulu
17 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag själv har undvikit att lämna på station. Upplever att det blir mindre stress och bättre förutsättningar om stoet bor hemma. Men...
Fiorano
42 minuter sedan
Svar: 1 473
Visningar: 115 029
Grenar
Det här med muskelskador...
Hästvård Om det var stökigt på kliniken kan det ju vara det som gjorde att lastningen blev svår. Ibland blir det för mycket för dem, och de blir...
Emma-pemma
54 minuter sedan
Svar: 36
Visningar: 1 906
Vård