Skräddarsytt träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare linlar1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 602
L

linlar1

Hej!

Är ute efter ett brunt träns storlek full med helt slät, hyfsat bred nosgrimma. Hööks har ett sådant i svart som jag gillar (CH) men det verkar helt omöjligt att hitta något liknande i brunt. Finns det något sadelmakare eller d.y. som tillverkar på beställning eller vet någon var jag kan hitta ett sådan träns?

MVH Lina

Sv: Skräddarsytt träns?

Jackson har haft ett liknande, vet inte om det finn än. Jag beställde mitt från en sadelmakare på Irland när jag var där, det blev ursnyggt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag ska klä upp mig, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har ett par svarta kostymbyxor i vidare passform och ett par...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: xfie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 989

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III
  • Atletix
Tillbaka