Skräckblandad förtjusning, kan jag vara gravid?

Sv: Skräckblandad förtjusning, kan jag vara gravid?

Tack, jag är helt knasig just nu. Sambon kom hem precis och jag berättade att jag fått streck på testet. Tog en stund innan han förstod, och sen sa han "Vad gör vi nu då?" :D:D

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, mer än att kanske fira med att äta lite. Känns som jag måste börja kolla upp vilken mat som är bra och inte. Jaja, ska börja följa alla andra bra trådar nu.

Wow. Jag är gravid.
 
Sv: Skräckblandad förtjusning, kan jag vara gravid?

Ska göra ett clearblue-test nästa vecka, när det "verkligen gäller", och det ska jag rama in och sätta upp på väggen.

Om det här testet har lurat mig så får det stryk ;)

Jag är knäpp just nu...:):)
 
Jag ÄR gravid....:):)

Tack!

Sambon blev nödig när jag berättade (han var hemma på lunchen) och sen verkade han en smula förvirrad....Han har ju två barn sen innan men det yngsta kom för 12 år sedan så han kanske inte kommer ihåg hur det var :)
 
Sv: Jag ÄR gravid....:):)

Varför förvirrad? vet han inte om att tjejer kan bli gravid om man har oskyddat sex,han är ju ändå 47 år. Sen förstår jag inte hur man kan säga att man inte planerat att skaffa barn om man kör oskyddat?:confused:
Som tur är så är iallafall du possitiv till att skaffa barn så grattis :)

Tack!

Sambon blev nödig när jag berättade (han var hemma på lunchen) och sen verkade han en smula förvirrad....Han har ju två barn sen innan men det yngsta kom för 12 år sedan så han kanske inte kommer ihåg hur det var :)
 
Sv: Skräckblandad förtjusning, kan jag vara gravid?

Haha, nä men han är väl lite dum :d Det är som sagt inget som är planerat, egentligen, då vi haft sex på "säkra" perioder innan. Nu tänkte jag bara "att blir det så blir det". Att det sen blev så fort blev jag ju såklart förvånad över.

Men självklart vill jag hemskt gärna ha barn, och nu känns det rätt. Sambon är såklart glad, men inte konstigt om han verkar förvirrad, det är jag också. Ett sånt här besked kan man nog aldrig ta med lugn och ro.
 
Sv: Skräckblandad förtjusning, kan jag vara gravid?

Idag kunde jag inte låta bli att göra ett test, trots att jag inte haft datum för BIM ännu. Men jag har fortfarande svullna och ömma bröst, känns som att något surrat omkring inne i magen till och från och har mått illa hela dagen igår.

Spännande med den förmodade graviditeten, stort grattis!
När har du BIM?

Det är dock inte så mycket som kan "surra omkring" därinne ännu, ägget har knappt hunnit landa i livmodern, och det är en knappnålsudd stort ;) .

Håller tummarna för dig, att även Clearblue-testet ger dig positivt utslag! :)
 
Sv: Skräckblandad förtjusning, kan jag vara gravid?

Nej, jag vet, det är nog tarmarna som rör på sig :)

BIM är om lite mindre än en vecka, så då ska jag testa igen, vill ha ett tydligt test att visa upp. Men det är kul att det kan visas så tidigt :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Jag har två barn, den äldre blir 11 år i år och den yngre fyller alldeles snart 4 år. Båda mina graviditeter har varit jobbiga, den...
Svar
3
· Visningar
2 450
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 395
Senast: Kaos
·
Hundhälsa Skriver för att få lite råd och input. Min hund har haft ganska mycket problem med känslig mage, i våras stoppade hon i sig något på...
2
Svar
20
· Visningar
4 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp