JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Fyra män åtalas nu i härvan kring den stora hästköttskandalen där bland annat hästkött hittades i Findus lasagne. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
En man i 30-årsåldern döms för vårdslöshet i trafik efter en krock på E 6 som ledde tilll att en häst dog. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Länsstyrelsens djurskyddsinspektörer fann att båda hästarna led av svår hovsjukdom, hade lidit länge och knappt kunde stå. Nu åtalas...
Hästnyheter
Polisen har fått in en anmälan om ofredande mot grupp. Vid två tillfällen ska en man ha skrämt ett sjuårigt barn, den ena gången så hon...
Valp 2025
Övr. Hund Hälsade på en kompis som nyss hämtat sin drevervalp idag. B blev plötsligt väldigt stor :laugh: väääldigt mycket längre ben.
Idag sade...
AraSlei
21 minuter sedan
Svar: 880
Visningar: 61 660
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...
Sel
31 minuter sedan
Svar: 1 854
Visningar: 179 555
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Och mina nu tre scalare som uppenbart hittat varandra :D
Red_Chili
34 minuter sedan
Svar: 1 386
Visningar: 41 116
Djur
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Den jag tänker på reds av en tjej. Sen kan den ju bytt ryttare senare
Försökte googla och tydligen gick någon ardennerkorsning vid...
Alexandra_W
8 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar @Gabby_Ossi
Stort tack för att du lagt upp filmer! Jag har aldrig sett en riktig we bana innan men alltid varit nyfiken, så det...
Entourage
35 minuter sedan
Svar: 674
Visningar: 59 245
Grenar
Bildtråd
Gnägg Jag vet att det inte är samma sak rent teoretiskt, men de ser iprincip likadana ut. Ville mest förtydliga att det inte var de jag menade...
Emuliiaa
49 minuter sedan