Bukefalos 28 år!

Skrapa trisslott!

Katten kom som skjuten ur en kanpn, som hon hade eld i brasan! Utan att jag behövde ropa! Det var det ingen som gissat. Lådvinet slurpar jag på nu. Med sugrör. Äre festis så är det!
 
Rapport från toan: Katten lämnar i vanlig känd stil matskålen för att komma och titta på när jag sitter på dass! Himla pervo-katt! :eek:
 
Tar en näve müsli så länge. Gott! Med nougatsmak! AXA God Nut Müsli. 20% frön å nötter. Å inga jävla russin!
 

Liknande trådar

Hästvård Är det någon som vet vad detta är? Ser ut som nåt svart, smuligt klet på baksidan av ponnyns örontippar. Hon har haft så sen vi köpte...
Svar
2
· Visningar
1 108
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 458
Senast: tuaphua
·
Tjatter Hur ser det ut? Tänker ni pynta? Tänker ni baka, eller klä ut er? Har ni köpt pumpor? Är huset ständigt hemsökt? 👻 Jag köpte första...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 501
Senast: Sassy
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: slant98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp