Skrapa trisslott!

Jag blev lixom sugen på nåt. Frågan är om jag ska ta lite mjölk och en bulle eller om man tar nåt grovbröd och... nä. Inget grovbröd. Men nyponsoppa! Det var extrapris på lokala lilla Tempo! Nyponsoppa och bulle, kanske?
 
Suize, jag är väl inne på tredje bullen vid det här laget. Det är förfärligt små köpebullar!
 
Jaha. Nä tyvärr Zuzz... sån hade jag gärna velat ha oxå. Får kompensera det med att äta elva små torra bullar drån Coop. Men nu har jag faktiskt råd att gå på bullshopping o morron för jag har vunnit på TVÅ lotter ikväll! :p
 

Liknande trådar

Hästvård Är det någon som vet vad detta är? Ser ut som nåt svart, smuligt klet på baksidan av ponnyns örontippar. Hon har haft så sen vi köpte...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
Tjatter Hur ser det ut? Tänker ni pynta? Tänker ni baka, eller klä ut er? Har ni köpt pumpor? Är huset ständigt hemsökt? 👻 Jag köpte första...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 466
Senast: Sassy
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: slant98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp