Bukefalos 28 år!

skriiiiiiiii

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: skriiiiiiiii

Har 3 barn , 1:a gick jag upp 26kg 2:a 32,5kg och 3:e slutade jag väga mig i slutet av grav. ( tror att det kan röra sig om 25-30kg)
Efter 1:a och 2:a gick jag ner ganska fort , nu är 3.e 5år och det finns överkilon kvar
 
Sv: skriiiiiiiii

Magdalena skrev:
70 kg till 172 cm är knappast fet. Jag är 157 cm lång och har målvikt på 55 kg, det blir ju ungefär som dina proportioner, och då kommer jag vara normalviktig på gränsen mot smal (enligt omgivningen i alla fall).

Kanske din kropp äntligen får det den behöver för att landa på normalvikt för att orka med graviditeten och det som komma skall.
jo med 70kg muskler hade jag varit smal, men jag har 70kilo fett (och liten del bebis) just nu. Men men det är bara att hänga i och äta oredentligt annars orkar jag inte vara gravid. Bebis ska ju må bra först och främst!
 
Sv: skriiiiiiiii

Hm.. jag vägde 77 kg när jag vägde in mej hos BM.

Nu väger jag snart 90 kg.

Jag är i v24+3 . . . känns mindre bra.

Jag har alltid varit hungrig, innan jag blev gravid , jag är lika
hungrig som innan , kanske lite mer.

Jag tycker de känns jätte jobbigt att väga snart 90 kilo.
Har ALDRIG vägt så mkt i hela mitt liv. . . :cry:
 
Sv: skriiiiiiiii

Tror inte du skall oroa dig särskilt mycket. Det känns tufft att vågen nästan skall sprängas. Själv (nyförlöst) vägde jag in på 86 kg (1.83 lång) och när min flicka föddes så vägde jag 104 kg. Ångest... JA. MEN nu, en vecka efter förlossningen har jag 3 kg kvar till min invägningsvikt. Det går undan - iaf för mig. Sen gjorde det nog mycket att min LILLA tös vägde 5 kg och var 55 lång så 10 kg försvann garanterat i ett nafs.

Försök inte att tänka på den där vikten. Det löser sig säkert. Njut av graviditeten istället! :bump:
 
Sv: skriiiiiiiii

Har du motionerat mkt o så då lr?

. . e svårt att sluta tänka på vikten. Speciellt nu när jag har fått så mkt bristningar. Har dock INTE fått några på magen ännu !
Mest på benen, låren, rumpan, BRÖSTEN . . . det påminner mej om vikten. .

Men. . försöker väl att inte fundera så mkt. .
 
Sv: skriiiiiiiii

Hej allihopa.

Jag väger 94kg å är inte ens gravid, SLÅ DET OM NI KAN :D :D :D
 
Sv: skriiiiiiiii

Har för mig att ngn. tipsade om extra zink mot bristningar!
 
Sv: skriiiiiiiii

Jag hade ett rätt fysiskt tungt arbete som hästskötare som säkert gjorde en hel del nytta. Men jag gick hem tre månader innan just för att det var alldeles för tungt.

Annars försökte jag hålla igång med promenader så gott det gick och dessutom bodde vi på fjärde våningen utan hiss fram till en månad innan förlossningen. Jo, jag hade nog god fysiskt aktivitet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: zarmino
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 625
Senast: Nixehen
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 986
Senast: Stereo
·
Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 666
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp