Skrittmaskin

Ja, jag tycker 10 meter låter väldigt lite. Jag tror inte att det sliter så mycket i skritt åt båda hållen men tråkigt och tvärt, liksom.

Tack för alla svar angående elstaket. Jag har tack vare era kloka inlägg lagt det på hyllan.
Ju mindre hästar man har, ju mindre sliter det. Vet du om det är stor prisskillnad mellan 10 eller 16 diameter?
Men det blir ju helt annan prisklass om man ska ha bra underlag, rejält staket, tak...
Om inte annat så dyker det ibland om begagnade skrittmaskiner och ibland walkers.
 
Hur gick det @Efwa med skrittmaskinen?

Jag funderar på en 16 meters för 4 hästar utan tak. Ca 40 000kr tillkommer kostnad för installation och staket och underlag.
Vad landade ditt på?
 
Hur gick det @Efwa med skrittmaskinen?

Jag funderar på en 16 meters för 4 hästar utan tak. Ca 40 000kr tillkommer kostnad för installation och staket och underlag.
Vad landade ditt på?

Inget alls. Även med den billigaste sorten är det inte ekonomiskt försvarsbart just nu, förrän jag har en del pengar "över". Och vem har det? ;)

Vi har lagt de pengarna just nu på solpaneler bland annat.
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 334
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 310
Anläggning Jag har 2 egna hästar på en liten gård i en by i västra Götaland, har även 2 inackoderingar. Jag tycker det är så svårt det här med hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 236
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 331
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp