Skriva mitt liv, ärligt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lördag idag. Överlevde gårdagen med några skråmor på halsen och många hemska minnen.
Och jag tänker att alltså, någonstans måste det väl gå att lassa av dethär bagaget som är alldeles för tungt för att kunna uppfostra barn på ett vettigt sätt kånkandes på.
Planen är att skriva här i dagbok när det finns möjlighet. Reda ut saker och ting, så livet kan gå vidare. Försöka få vardagen att fungera, och att en sån dag som igår inte ska hända igen. Att kunna få leva bland människor som den jag är, med allt som hänt.
 

Lördag idag. Överlevde gårdagen med några skråmor på halsen och många hemska minnen.
Och jag tänker att alltså, någonstans måste det väl gå att lassa av dethär bagaget som är alldeles för tungt för att kunna uppfostra barn på ett vettigt sätt kånkandes på.
Planen är att skriva här i dagbok när det finns möjlighet. Reda ut saker och ting, så livet kan gå vidare. Försöka få vardagen att fungera, och att en sån dag som igår inte ska hända igen. Att kunna få leva bland människor som den jag är, med allt som hänt.


Är det din man som är så otäck? Du måste försöka få hjälp att ta dig och barnen därifrån. Jag blir mörkrädd av dina inlägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 311
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 979
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 056
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp