hastskotare

Trådstartare
Om man vill gå någon skrivkurs/författarkurs, har ni tips på någon bra?

Är lite sugen på att aktivera hjärnan och har alltid gillat att skriva så det här kanske kan vara något spännande. :D

Kikat runt lite men det finns ju så många att välja på att jag blir alldeles snurrrig! O_o

@hastskotare Vad är det du vill gå heltid, deltid, kvällskurs? En kurs mer för att komma igång och skriva vid sidan om din ordinarie sysselsättning? Eller har du ett påbörjat skrivprocessen du vill utveckla? Distans eller på plats?

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 276
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Behöver era tips på att hantera att man blir utfryst av en kollega. Finns det något snyggt sätt man kan ta det med kollegan eller göra... 2
Svar
21
· Visningar
2 107

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka