Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, den skall inte skrotas men har en köpare som vill betala strax över skrotvärdet.Du får nästan ringa runt för skrotvärdet kan variera mycket mellan olika skroter.
När sonen blev påkörd i vintras och bilen blev skrot (äldre opel astra) så fick han erbjudande på allt från 1300:- till 4500:-.
Ska den hämtas försvinner det mesta men kan du leverara den själv får du betydligt mer.
Hur är skicket på bilen? Är den körbar med reparerbara defekter så kan den vara värd 20000+, de har bra värde även om de är gamla och har många mil. Träffade en gubbe häromdagen vars 745:a hade gått 58000 mil (!!!!) men fortfarande tuffade på.Tack, den skall inte skrotas men har en köpare som vill betala strax över skrotvärdet.
Så jag vet inte riktigt vad man skall svara hen. Får kanske ringa några skrotar o fråga.
Tack ska inte förhasta mig. Men rätt risig utvändigt och varit avställd länge. Så kräver lite jobb men kanske inte är omöjlig att fixa till. Jag har int annons på den utan en person kom förbi och sa att hen ville köpa den.Hur är skicket på bilen? Är den körbar med reparerbara defekter så kan den vara värd 20000+, de har bra värde även om de är gamla och har många mil. Träffade en gubbe häromdagen vars 745:a hade gått 58000 mil (!!!!) men fortfarande tuffade på.
Är den inte körbar och med många vitala delar som är defekta, ja då tror jag ändå att det kan finnas folk som vill betala en slant. Bara dörrar, säten, lyktor och sånt köper folk för tusenlappar, så kolla runt noga innan du säljer.