Skumt buke

Gnist

Trådstartare
Skumt_buke.jpg

Så såg mitt buke ut en stund idag :confused:

Vadan det skumma utseendet?

Sv: Skumt buke

Ser ut som CSS-filen inte laddades. Den sätter färg, typsnitt med mera på sidan. Sånt som kan hända ibland :)

Det har förmodligen med din webbläsare att göra och inte med Bukefalos.

Även jag använder mig av Firefox och råkar emellanåt ut för det på ett flertal ställen. Oftare på Aftonbladet än någon annanstans.

Som nidron skriver att CSS inte laddar och är bara att uppdatera sidan. Händer här på buke men även på andra sajter så det är ganska så vanligt.

Nej inte så:D

Storleken på texten blir jättestor och det ser helt annorlunda ut än layouten som är nu:)
Svårt att förklara:D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
279
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 277
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
426
Senast: cute_beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka