Skurpulver

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare warg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 584

warg

Trådstartare
Går det att få tag på skurpulver numera? Förr fanns det i alla fall tomteskur och ajax skurpulver. Jag har haft en burk i stallet, men nu är den slut, och jag kan inte minnas att jag sett det på länge. Eller har jag bara tittat dåligt?

Går det att få tag på skurpulver numera? Förr fanns det i alla fall tomteskur och ajax skurpulver. Jag har haft en burk i stallet, men nu är den slut, och jag kan inte minnas att jag sett det på länge. Eller har jag bara tittat dåligt?
Google säger att Ajax skurpulver finns kvar. :idea:

Kolla färgbutiker, alltså mindre egna butiker, de verkar ha det mesta tycker jag. :D

Liknande trådar

Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
502
Senast: Exile
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 159
Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
884
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka