Skydd i hagen?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Donna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 738
D

Donna

Pållan är lite oförsiktig om sina bakben, fått tipset att använda skydd i hagen. Erfarenheter? Vad är bäst att använda sig av? Har ett par skydd från hööks, dom i neopren med hål. Borde väl fungera, luft strömmar ju igenom så hon borde ju inte få eksem. Synpunkter välkommnas..

Sv: Skydd i hagen?

om jag av någon anledning skulle sätta skydd på min pålle i hagen är det just dem jag skulle sätta på! jag tycker de verkar sundast att ha på långa stunder.

Sv: Skydd i hagen?

Ahapp. Då får jag väl köpa till fram med.. Tack!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 836
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp... 2 3
Svar
52
· Visningar
12 576
Senast: liiinnea
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka