Skydd till fullblod!? -hjälp! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare malin09
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 897
M

malin09

hejsan!
Har just skaffat mig en minihäst! drygt 160 bara men ack så söt :)
mitt stora problem är att jag har så svårt att hitta några bra senskydd till henne,bak å fram, hon har helt sjuk smala ben, ser ut som dom ska gå av ;P så jag har svårt att hitta skydd som inte är för "breda", men hon behöver full på längden, har testat köpa "inlägg" eller vad man ska kalla det som man sätter på stännena för att försöka "fylla ut", gillar inte inlägg i skydden...

jag kan ju inte vara den ända men en häst men låånga och smala skenben :) så va säger ni:) ha ni några bra tips på skydd till ett litet fullblod?:)

tack på förhand :)

Sv: Skydd till fullblod!? -hjälp! :)

Har också ett fullblod på 160, hon har väl iof inte super smala ben men tycker de dyra skydden brukar vara de bästa tyvärr ;)
Har Eskadron till min och Veredus bak skydd sitter också bra, har inte provat deras fram men de borde funka

Sv: Skydd till fullblod!? -hjälp! :)

Mina fullblod har Veredus- samt Eskadronskydd. Funkar super! Väl värt priset också, sett till hållbarhet.

Liknande trådar

M
Utrustning Hej! Jag har en arabdam, 152cm ca, och har svårt att hitta benskydd som funkar. Dom som är lagom långa är för breda, och dom som...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka