• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 3 398
N

Notorius

Ska beställa nya skydd nu, men vet inte vilka jag ska välja :p
Vilka är snyggast?

HS500015003_ptn.jpg

eller

HS50501.aspx

ska ha dem o rida med i skogen. Och såklart likadana bakskydd.

Sv: Skydd

Ser bara eskadronskydden... Men jag hade nog inte haft fårskinn om det är "rida i skogen skydd", fastnar bara en massa smuts och åldrs i förtod. Annars har dom ju suverän kvalité och passform.men börjar kännas lite tråkiga...

De andra är Eskadronskydd CrossCountry.
Kanske ska köpa Flexisoft utan fårskinn då :p

Crosscountry röstar jag på då! Helt suveräna i terrängen som sitter kanon på plats även om tempot har varit högt!

jag har sånna med fårskinn, dom är jättebra, men har dom bara på träning/tävling.. till vardags har jag ett par vanliga veredus! (bara att slänga in i tvättmaskinen :angel: )

Catago PRO tycker jag är dom bästa. både fram och bak för ungefär 600 kronor. är snygga och passar min pålle jättebra. hoppas du hittar några fina!

Tack tack, precis min tanke :bow:

Mycket bättre att köpa ett par vanliga (ev. flexisoft om det nu är jättenödvändigt) till skogsridning och satsa på ett par snyggare flexisoft/geltech/fårskinnsskydd till tävling/träning.

Senast ändrad av en moderator:

Men seriöst vad har du och Miss Sixty för problem med Notorius? Spelar det någon roll hurvida hon har/inte har massa dyra prylar?

Ge er :mad:

lill_flesky skrev:
Men seriöst vad har du och Miss Sixty för problem med Notorius? Spelar det någon roll hurvida hon har/inte har massa dyra prylar?

Ge er :mad:

a

1010101010

Sorbe skrev:
:bow:

En av dem sitter å hackar på många, jag har varit utsatt. Den människan har inte ens visat sina saker! :smirk: .

Antar att du menar mig? Vilka "hackar" jag på mer än dig och notorius? :smirk:

Vill du att jag ska visa mina saker? Visst det kan jag göra, vad vill du se?

Polaren köpte Hampa Pro för ca 380 kr för både senskydd fram och korta senskydd bak, dom är kanon tycker vi :)

7121.jpg

MEN GÖR DET DÅ! Inte bryr jag mig, men när du ska sitta och hålla på sådär mot andra så blir jag irriterad!

jag tror inte att sarasara menade nått elakt! hon vill bara att notorius ska visa vad hon säger att hon har.... om hon nu har allt hon säger så är det väl inga problem att visa elelr? :smirk:

jag ska väl oxå sålla mej till "barnaskaran" då och ge ett tips.
fårskinnsludd är fina första gången, INGET att rekommendera, knappt ej som tävlingsskydd ens. Jag har såna hemma, ångrar att jag köpte dom.

cross country tkr jag mer lämpar sig för fälttävlansryttare, känns lite onödigt mkt skydd.

köp flexisoft istället, suveräna!! är inne på andra paret nu :idea: lagom skydd till lagom pris, dessutom gillar jag utformningen för att undvika skav.

Sorbe skrev:
MEN GÖR DET DÅ! Inte bryr jag mig, men när du ska sitta och hålla på sådär mot andra så blir jag irriterad!

Vadå "hålla på sådär"?! Jag bad om att få se en bild är det för mycket begärt?

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
522
Senast: Elo
·
Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
274
Senast: Johannna1
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner