• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 3 397
Sv: Skydd

Undrar bara en sak till, vilka mer har jag "hackat på" än dig och notorius?

Jag undrar för att hon ofta skriver eller gör trådar om att hon har så mycket saker och att hon ska köpa så mycket saker.

Frågar man efter bilder så blir det bara att hon ska ta det när hon orkar.

Inte för att jag bryr mig så mycket men det börjar bli rätt tjatigt)Vet att jag själv väljer vilka trådar jag ska läsa)

För har hon sakerna så borde inte vara några problem eller?

Jag röstar på hampa pro jag, dom är det bra pris på, bra passform och snygga. Även funktionela eftersom att det bara är att slänga in i tvättmaskin vid behov. Köper man sättet så får man ju både fram å bak (kannonsnyggt) till en bra peng (alltså för lika mycket som man i vanliga fall får ett par senskydd om äns det).

Bild finns en bit ovanför i beastiebabes inlägg.

Inte för att vara sådan, men du brukar ju inte heller visa bilder på alla fina saker du köper? :confused:
Spela roll...

Till trådskaparen skulle jag inte rekommendera eskadron med fårskinn, mina höll sig knappt fräscha i en vecka och luddet vart aldrig lika fint som innan. Jag hade catago senast till min häst och de var jag jättenöjd med. Veredus likaså, men eskadron har jag inte tyckt vart så roliga.

Senast ändrad av en moderator:

jag skulle inte köpa ett par med fårskinn, har både veredus och eskadron utan ludd som funkar perfekt att rida i skogen med. bara att tvätta i maskin när de e skitiga. väldigt opraktiskt med fårskinn om du ska rida ut i dem!

jag menar inte så att jag inte tror dig, men varför ska man ha kort på alla sina hästprylar. Det brukar man väl ändå inte ha?
Det känns så typiskt buke att alla misstror varandra.

Är det någon som sitter och ljuger är det väl mest synd om den personen eftersom den uppenbarligen inte tycker att den duger som den är.

Senast ändrad av en moderator:

Ja precis! Jag brukar iaf Inte hålla på och ta massa kort på mina saker bara för att visa andra "titta vad fina saker jag har", DET om nåt är ju ganska töntigt... :smirk: Att ni öht orkar bry er?

Jag har såna med fårskinn, bruna, och dom är supersnygga och hästen älskar dom, MEN det är inte några skog-skydd. Jag har dom bara på sommaren när det är helt torrt eller om det er fruset.. Till vanligt har jag Veredus, dom duger bra. Gillar inte Eskadrons vanliga, dom är så stela.

Jag skulle lätt ta Catago Pro! Älskar att bakskydden täcker runtom inte bara insidan :). Dessutom är de snygga, lättskötta och i bra kvalité TROTS priset!

Fårskinn är bara snyggt första gången du rider med de, och CrossCountry är lite löjligt dyra för väldigt lite skydd :P. Man kan ju lika gärna ta sina vanliga senskydd och köpa såna där paddar som Hööks har gjort nu senast... Mohhaha ;).

mina eskadron med fårskinn har hållt sig fina i 2 år, o luddet är fortfarande jättefluffigt o fint :) , men sen så får man ju vara lite smart o inte rida ut i värsta leran :smirk:

ser bara eskadron skydden men jag skulle inte vilja ha skydd med ludd i för att rida i skogen bland lera å skräp...

Miss Sixty skrev:
När får vi se bilder på alla dinna finna saker?

Jag har inget behov av att visa, eftersom jag själv vet att jag har grejerna, jag skiter fullständigt i ifall du tror mig eller inte.

Haha, jag ska söka en annan skola, och där lär de knappast veta vad annat än Hööks är :p

Ta cross country! Jag har dom och är hel nöjd:)

Det sista jag skulle göra är nog att köpa ett par skydd med fårskinn att ha till uteritter:p

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
522
Senast: Elo
·
Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
274
Senast: Johannna1
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka