• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare annah0j
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 033
A

annah0j

Är på jakt efter bra och slitstarka terrängskydd. Har ni några tips? :)

Sv: Skydd

Jag har Picasso For Horses och är supernöjd. Mycket lätta att hålla rena och snygga.

Jag har N.E.W köpt dem från england men de finns även i sverige så klart men lite dyrare då. Jätte nöjd med dem, lätta att hålla rent och skyddar bra. Har den gamla modellen, den nya snurrar lite i början bak då de bytt ut den formade skenan mot en mjukare oformad. Lycka till.

Jag har N.E.W köpt dem från england men de finns även i sverige så klart men lite dyrare då. Jätte nöjd med dem, lätta att hålla rent och skyddar bra. Har den gamla modellen, den nya snurrar lite i början bak då de bytt ut den formade skenan mot en mjukare oformad. Lycka till.

Okej! Tack för tipset! Vart kan man hitta någon sida till dessa?

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
3 586
Senast: Edla
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 562
Senast: Mirtai
·
Hundhälsa Sparven har tre gånger på 4 år dragit sönder samma sporre. Jag håller den kortklippt, så det är inte längden som är problemet. Jag...
Svar
3
· Visningar
293
Trädgård & Växter Är på jakt efter förvaring till trädgården. Gräsklippare, verktyg, redskap, krukor, allt som hamnar i växthuset "så länge". Är såna...
Svar
4
· Visningar
267
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025