Bukefalos 28 år!

O

obeskrivbar

Jag har en fråga angående skydds. Får man köra med vilken ras som helst?:p
 
Sv: Skydds...

Är det på YouTube det finns en film med en Jack Russel osm har uppvisning i skydd?
Från USA tror jag- det ser ganska roligt ut. Jycken jobbar helhjärtat med sitt uppdrag.
 
Sv: Skydds...

Givetvis kan man om tex en ägare som vanligtvis tränar skydds med brukshund också äger en JR tex, lära in några moment. Några poliser brukar spexa med en Borderterrier på Stora Sthlm varje år.

Däremot tror jag ingen träningsgrupp är beredd att lägga ner seriös tid på en hund som inte har förutsättningar att tävla el. jobbas med.

Har en kompis som faktiskt frågat en träningsgrupp om hon fick vara med med sin dvärgspets, men det fick hon inte.:D
 
Sv: Skydds...

Va synd;) Min phaléne hade nog tyckt de varit skitkul:p

Haha de hade varit en syn iaf:D:rofl:

Tack för svaren!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har tittat på Kalla Fakta: Kamphund säljes på TV4 Play. Skrämmande men tyvärr inte förvånande. Jag känner spontant att något måste...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 155
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Min yngsta hund gjorde illa tassen förra veckan, och har sedan dess haft 10-12 stygn vid två av tårna. Hittills har det varit ganska...
Svar
3
· Visningar
464
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver med hopp om att få lite klarhet i vad som gäller angående att gå, d.v.s. lägga spår eller helt enkelt promenera...
2
Svar
20
· Visningar
1 084
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Jag vet ju att vissa raser, t.ex. border collie m.fl., kan vara känsliga mot ivermektin och i värsta fall bli riktigt dåliga och till...
Svar
11
· Visningar
840
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp