• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare obeskrivbar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 872
O

obeskrivbar

Jag har en fråga angående skydds. Får man köra med vilken ras som helst?:p

Sv: Skydds...

Är det på YouTube det finns en film med en Jack Russel osm har uppvisning i skydd?
Från USA tror jag- det ser ganska roligt ut. Jycken jobbar helhjärtat med sitt uppdrag.

Givetvis kan man om tex en ägare som vanligtvis tränar skydds med brukshund också äger en JR tex, lära in några moment. Några poliser brukar spexa med en Borderterrier på Stora Sthlm varje år.

Däremot tror jag ingen träningsgrupp är beredd att lägga ner seriös tid på en hund som inte har förutsättningar att tävla el. jobbas med.

Har en kompis som faktiskt frågat en träningsgrupp om hon fick vara med med sin dvärgspets, men det fick hon inte.:D

Va synd;) Min phaléne hade nog tyckt de varit skitkul:p

Haha de hade varit en syn iaf:D:rofl:

Tack för svaren!

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 154
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 697
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
270
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V