Agapi

Trådstartare
Måste man ha en mikrofon för att Skype ska funka? :confused: Eller har min dator en inbyggd? Jag har en bärbar Toshiba med harman/kardon-högtalare.

Sv: Skype

Du behöver någon form av mikrofon om du vill kunna prata med personen i andra änden, men själva programmet funkar utan, och du kan ju höra personen du snackar med. Om du har inbyggd mikrofon är svårare att svara på, det får du läsa i din instruktionsbok, eller kolla om det finns någon ansluten mikrofon i Ljud-inställningarna i Kontrollpanelen.

Liknande trådar

IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
896
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
693
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
401
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka