• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 35
  • Visningar Visningar 9 212
F

Fjunet

Fram med bilder på era slädar! Skriv gärna vad ni har för häst som drar den.

/Fjunet - gryyymt sugen på en släde

Sv: Slädar

Vill också se!
Själv kollar jag på annonser för fullt efter en släde!

Ska jag också göra - i sommar :p När alla rensar logen för att de ska flytta :idea: De kanske dessutom är billigare då.

Inte min släde :o men lika och det är min fjording som får dra den!
Korgsläde
Annars vore det trevligt med en släde liknande denna :D :
Släde
Till shettisarna har jag en liten kälke i järn, men har ingen sits på den än!
Skulle vilja köpa en kappsläde men har inte hittat nån!
Kappsläde

Mvh Lisa

Fy faaaan vilken häftig släde!!!!!!! VAR hittar man såna?! Helt perfekt för min mini!!! (syftar på kappsläde)

Du har en mini va? Då skulle nästan våran gamla rissla som står i garaget passa perfekt. Pappa hade den när han var liten till en get!! Kan försöka fota den bakom allt skrot som finns därute...

Här är min pärla... har också en stor korgsläde..
Prlan1.jpg

Fyyy vad snygg!!! Var hittade du den? Har du renoverat den själv? Hur mycket fick du betala för den?

Haha, en get? Min häst har iofs getskägg, så det hade passat honom.

Fota gärna!

Köpte den för en 500:ing, lämnade den på renovering till en polack som hade detta som yrke då han bodde i Polen, han fick fria händer o jag kan ju inte direkt säga att jag blev missnöjd...:D renoverad för 3000:-

Vilket klipp! Du hade säkert kunnat få mer än det dubbla för den nu! Kanske en affärsidé för polacken att utveckla? ;)

Vi har en grön korgsläde men tyvärr ingen häst som kan dra den. Våra ardenner är för långa eller om skacklarna är för korta.

Vadå, det gör väl inget om den inte passar? Du kan ju bygga en egen släde annars... eller bygga en egen ardenner... ;)

Fasen vad fräck! Hur lång är själva släddelen? Det finns plats för två personer men det ser tight ut :)

Min ponny vet jag inte hur lång han är. Kan tänka mig att han är runt 120...? Han har storlek 70 i täcke iallafall, så från manke till svans är han 70 :D

Liknande trådar

Hästhantering Hej på er buke! Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Svar
16
· Visningar
1 243
Ridning Hej hej! Hästen jag rider drar alltid upp huvudet när vi gör halt, han kan gå i jätte fin form men ger jag kommando för halt drar han...
Svar
11
· Visningar
541
Senast: iliedtoday
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
2
· Visningar
419
Senast: Teilani
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 464
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka