sladd? användning?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Sandrocken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 346
S

Sandrocken

För drygt ett halvår sen så köpte jag en Ericsson mobil. Med den följde det med en massor av olika tillbehör och sladdar. Dom enda sladdarna jag har änvänd är laddaren och USb-sladden.

Men i går när jag städade hittade jag den här

27813975.jpg

Min fråga är: Vad är det för något och vad använder man den till? :confused:

Sv: sladd? användning?

Jag har ingen aning, men kan du inte leta rätt på papperen som följde med när du köpte?

Jag har lyckats slarva bort instruktions boken... :angel:

Troligen är den för att kunna koppla till externa högtalare när du lyssnar på musik.

Senast ändrad:

Jag skulle också gissa på att den är till för att koppla till ett par högtalare.

På Sony Ericssons hemsida kan du hitta manualen till din telefon, om du vill veta säkert!

du kopplar in den stora grejen i mobilen o sedan den vanliga lilla kontakten i tex en förstärkare eller andra portabla högtalare som tar den kontakten

Tack så mycket ^^ ska försöka koppla den till våran förstärkare!

ska du koppla på den på en förstärkare behöver du troligen en annan typ av sladd, som ger dig 2st RCA kontakter, dvs de klassiska vita och röda stickpropparna man brukar använda.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
992
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 478
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 268
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka