Släpfråga

Camilla Osterman

Trådstartare
När jag skulle dra i mitt släp för att hänga på det så vred sig hänget. Och jag får inte tillbaka "låset" i plant läge. Så när jag hänger på släpet så greppar inte låset runt kulan. Förstår ni vad jag menar?? Jag gör det knappt själv. Men vad gör man? Törs inte köra med det som det är nu och jag måste in och träna.

Sv: Släpfråga

Om hänget / handsken / kul-kopplingen inte är lös och ledig är det ju något fel, och då skulle i alla fall inte jag stoppa in en häst i det släpet - även om du lyckas banka den rätt igen.
Den måste nog in på service ...:idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 813
Senast: Bullen22
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725
Hundhälsa Hur gör ni andra som tävlar/tränar mycket med era hundar? Jag har en BC på 2,5 år. Kör canicross varannan dag mellan 6 och 10 km...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka