Bukefalos 28 år!

Slår ni era hundar?

varför blir den hysterisk och bara skäller och varför är den inte kontaktbar???
Är den som du skriver låg i rang kan den vara fruktansvärt osäker

Jag kanske uttryckte mig fel. Det jag menar är att det inte är en hund som nånsin går emot och hotar människor och den är inte särskilt kaxig mot andra hundar. Men det är en envis ras. Tex kan den vägra att gå ut så att man i princip får släpa den runt kvarteret (den har inte ont, den gillar bara inte att gå ut när det är kallt/regnigt). Och den kan tex hysteriskt börja skälla på stutar och inte lyssna när man befaller den att sluta.

/mino
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 668
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 880
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 661
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 488
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp