Slem eller nått i halsen

MissFideli

Trådstartare
Jag får ibland som slem eller nått i halsen. Eller kanske bak i svalget mer. Det känns inget utöver att sväljreflexen vill jobba hårt, ingen hosta eller nått. Inte förkyld eller så heller. Bara ruskigt irriterande. Håller i sig allt från några timmar till några dagar.

Nån som vet vad det kan vara?
 
Pollenallergi? Testa något receptfritt medel, om det funkar (ge det 3-4 dagar) så be att få recept, mycket billigare! Funkar på mig i alla fall, jag kör med Loretadin.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: underensten
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 706
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: MissFideli
·
Samhälle Rent krasst, vilken tidning ska unga läsa? Jag känner ingen som har papperstidning längre. Inte ens mina föräldrar som alltid hade när...
2
Svar
39
· Visningar
1 210
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp