Slempropp som lossnar i v 27

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Esperanza_1980
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 956
E

Esperanza_1980

Igår hände nåt som gjorde mig lite orolig, en liten del av slemproppen kom ut. Är ju bara gravid i v 26+1. Med mina två andra barn så tog det exakt en vecka efter att slemproppen lossnat/börjat lossna i omgångar tills dess att barnen föddes. Har hört att slemproppen kan återbildas om den börjar lossna i ett tidigt skede. Antar att det finns fler av er som varit med om detta. Finns det anledning att vara orolig?

Sv: Slempropp som lossnar i v 27

Jag har också hört att den återbildas så tidigt. Försökte googla men hittade ingen bra infosida dock. Jag tror inte det är någon fara. Men jag tycker du ska ringa din BM om du är orolig.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 548
Senast: julgrisen
·
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 363
Senast: Araminta
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
793
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka