Slickepott?

gul_zebra

Trådstartare
Jag tror Grogg och pappa Sivert är i stort behov av en slickepott. Se själva:

dsc01709_orig_SE.jpg

dsc01710_orig_SE.jpg

dsc01761_orig_SE.jpg

dsc01750_orig_SE.jpg

dsc01751_orig_SE.jpg

Och Gudrun ska bli tassmodell, och ansiktet får absolut inte synas:
dsc01839_orig_SE.jpg

dsc01677_orig_SE.jpg

Och så var det enormt synd om grannens vovvar som inte fick leka med mina sötnosar:
dsc01755_orig_SE.jpg

dsc01756_orig_SE.jpg

:D

Sv: Slickepott?

Vet du int att det är förbjudet att vissa sådana sötisar :smirk:

[Har ett toksött kort på en av mina tamråttor som åt glass tillsammans med min son...tyvärr inte digitalt, men poblicerat i #Tamråttan" för några år sen... :banana:

Mulles_matte skrev:
men guuud! :love:
snart får du ett par till slickepotter :D
men vet fortfarande inte riktigt när

Nä FYYYRA slickepottar. Jag får mina två achatina fulica om några dar också, de kommer skickas imorrn :)
Men gosh, jag blir otålig ju :p :D

gul_zebra skrev:
Nä FYYYRA slickepottar. Jag får mina två achatina fulica om några dar också, de kommer skickas imorrn :)
Men gosh, jag blir otålig ju :p :D
me jag vill juh oxå ha fler sötisar jag viiiiiiiiiiiill

Mulles_matte skrev:
haha... e väl inte så farligt me bara 4??? tänk på mej som har 18... :crazy:

Nänä, ju fler desto bättre! :D Så när de har kommit så är vi 15 pers som bor i mitt minimala rum då. Ehum :angel: :D

usch... dom där snäckorna gör verkligen skäl för sina namn,... achatina Fulica :D Ja pojkarna... dom kommer... men när e ju frågan

:crazy:

Mulles_matte skrev:
usch... dom där snäckorna gör verkligen skäl för sina namn,... achatina Fulica :D Ja pojkarna... dom kommer... men när e ju frågan

:crazy:

Näru! De kom imorse, skitsnygga ju! :love: Så nu har jag knäppt massa massa kort :D
Jorå, men innan de blir 100 år lär det ju bli iaf :angel: :D

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 266
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 495
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: IngelaH
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 047

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka