Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sonen låg och lekte på golvet och hamnade bredvid elementet, slängde till med huvudet och fick en smäll.
Han har en liten bula nu och det blev lite rött men syns knappt, nåt att oroa sig över? Han är som vanligt, leker och är glad.
Så länge han verkar som vanligt så är det nog inget att oroa sig för. Dottern har slagit i huvudet två gånger och fick då bula båda gångerna, men hon vart ledsen någon minut och sedan var hon som vanligt.
Om han börjar uppträda onormalt så bör man ringa sjukvårdsupplysningen för råd, det är vad jag hört.
Hundavel & Ras Med just den här texten kan man även beskriva min ras - Rhodesian ridgeback och jag misstänker att de som råkat ut för otrevliga RR (och...
Hästmänniskan Vad gäller försäkring och veterinärvård så kan olyckan alltid vara framme och det kan bli hiskeligt dyrt. Skador som inte är livshotande...