JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport) Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) drabbas av stora neddragningar och tappar närmare 110 miljoner kronor i budgetpropositionen.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Realgymnasiet i Örebro medverkar i ett nytt forskningsprojekt initierat av SLU, Sveriges lantbruksuniversitet. Projektet som leds av...
Hästnyheter
Vad tycker hästar om att ridas med ett bett i munnen? Gör det ont? Hur reagerar de om man rider utan?
Det ska ett forskarteam från SLU...
Hästnyheter
Under Sweden International Horse Show bjuder Sveriges lantbruksuniversitet, SLU, in till en unik clinic som visar hur ny teknik och...
Hästnyheter
Propositionen som lades fram i torsdags ger utrymme till två nya satsningar för Sveriges lantbruksuniversitet, SLU - varav en är...
Koppjärn, hur vet man vilket man ska ha?
Utrustning Ok, det verkar vara en äldre modell och jag hittar inte när jag söker på koppjärn till den. Problemet med Knights/Lippo/PDS/Pessoa är...
Oknytt
28 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Väderprognosen för imorgon 🙄. Vilken tid tror ni jag startar? Naturligtvis dressyren vid 13 och tekniken vid 14ish. Förra året red vi i...
Fiorano
Idag kl 06:42
Svar: 709
Visningar: 62 356
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Vad menar du ska ingå i en vetcheck i jämförelse med att beställa en besiktining?
Besiktningar finns ju många nivåer och de anpassas ju...
Cattis_E
Idag kl 06:18
Svar: 13
Visningar: 729
Vård