Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det heter ju skolor. Att man har olika namn är för att veta i vilket läge man är i. Öppnar eller slutar - en volt.Förvisso men det betyder ju att bakbenen tvärar i slutan och frambenen i öppnan (även om hästen i båda rörelserna är böjd i bålen) alltså är det inte riktigt samma sak =) vore det samma sak skulle man ju inte benämna det som två olika rörelser eller??...
![]()
Smöriga bogar, vilket härligt uttryck, tror jag ska stjäla det och använda det på mina lektioner ikväll![]()
De heter olika för att de inte är samma sakJamen nu har du tappat fokus på vad jag ursprungligen uttryckte - att inte öppna och sluta är exakt samma sak![]()
Fast egentligen ska ju inte bakdelen FLYTTAS någonstans. Öppna och sluta längs tex. långsidan är ju samma sak, formning i sidan. Skillnaden är att i slutan ska frambenen följa spåret och i öppnan ska bakbenen följa spåret.
Om du förbereder slutan bra och behåller din possition och släpper fram det som skal fram - Hur ofta behöver du göra halvhalter i slutan?
och behöver du driva?
och behöver du driva?