• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Icelandichorses
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 043
I

Icelandichorses

När går SM av stapeln i år? och visst är det på Wången, eller är jag helt ute och simmar?

Några av er som ska åka dit?
Jag funderar på det, skulle vara väldigt roligt :bump:

Sv: Sm 2006

SM iår är som du skrev på Wången.
6-9juli om jag inte minns helt fel ?

Jag och Ási (7åringen som jag har med mamma) ska försöka ta oss dit i sommar.. beror på hur det går på Sleipnirs nationella.

vilka grenar ska du satsa på isf ?

Ska inte vara med och tävla alltså.
Funderar bara på att åka dit och titta.
Vad är det för grejer de olika dagarna?

Jag skulle så gärna vilja åka dit upp och titta, men jag vet inte riktigt. Det lär dröja tills jag och Svalur åker dit upp,om vi gör det.

Michis har helt rätt om datumen! :)

Själv ska jag dit och tävla iaf i femgången men satsar på att kvala i några grenar till i vår. ;)

Sist SM var på Wången hade de avelsbedömningar på tisdagen och onsdagen, vet inte om dte kommer vara så i år igen. Övriga aktiviteter är fördelade så att det är uttagningar på torsdag + fredag för att sedan ha alla B-finaler på lördagen och A-finalerna på söndagen. De brukar dessutom fördela passgrenar över alla dagar!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 882
Senast: Red_Chili
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 684
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt... 2
Svar
36
· Visningar
3 131
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?