SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Svarar till mig själv :o
Fick för mig att det stog något om regelboken här, men det gjorde det visst inte, men eftersom det är allbreeds, så borde det ju rimligtvis vara WRAS som gäller, men man vet ju aldrig... Kanske någon som har ett bättre svar än jag ;) men proppen kommer väl snart och i den står det ju annars.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Äntligen klart med SM, och jag tror att det kommer att bli superbra, dessutom i slutet av säsongen, som det ska vara enligt mig!

Så, vilka ska dit? Både som tävlande, funktionärer och publik???;)

Nja, inte som tävlande eller funktionär, men som publik med en bag in box kanske :angel:
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Ta en plastpåse, fyll med öl och stoppa i en låda. Tadaaa! Bag in box!
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Jag stannar ett litet tag till, jobbet börjar inte än på ett tag så vi stannar i lilla Skara lite till. Så jag kan komma och heja om du vill :D Nollningen är väl snart? Då kommer jag och kollar, det brukar vara jättekul!
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Ja men det vore ju jättekul om du hinner det innan du åker. Haha jo den är jag lite lätt nervös för, hur ska man bete sig? :o
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Man ska bara vara glad och prata, då går det bra :D Det brukar vara väldigt snälla insparkar, det värsta kan vara hovslagarna som inte alltid är nyktra ;) I början tycker man inte så värst om dem, men sen inser man att varelser av Det Andra Könet är sällsynta och då accepterar man deras existens.

Jag kommer nog upp till Skara lagom till kursstart, kan ha på mig konstiga kläder eller nåt så du vet vilken av alla människor som är jag. Det bästa vore kanske SLU-jackan med mitt namn på :angel:

Var skulle du ha hästen nu igen?
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Oh det lät ju inte så svårt, borde jag klara :p
En jacka med ditt namn var ju en bra ide, men då får du ju ha ditt bukenamn!

Jag kommer ha dom hemma på gården där jag ska bo, typ 6 km från stan, du är hjärtligt välkommen ut på en tur om du vill :)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Jag förstår inte varför inte showmanship och trail in hand är med på sm?
Det var ett par år sedan det var med sist, tråkigt tycker jag iallafall!
Om det skulle bli aktuellt att åka på sm för mig vid något senare tillfälle så skulle jag inte åka om jag bara kunde tävla/kvala i en klass så blir det hellre att man åker på en rasshow och visar i halter mm när man ändå åkt såpass lång väg....
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

*KL*
Vi hade nog tänkt komma upp som publik, om inget hinder dyker upp.
Nån mer som tänker sig att sova lör-sön i skara och kanske svinga en bägare på lördagkvällen (eller ute vid banan om det blir nåt kvälls-häng-upplägg där)?
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Vi åker nog hem och sover skulle jag tro. Men vi åker nog upp på lördagen.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Jag har börjat fundera på det.. Jag har rätt nära, så egentligen kan jag åka hem med hästapollen och sova hemma, men samtidigt går man ju vet på gemenskapen då. Jag stannar lite beroende på vad boxarna kostar; jag kommer ju bara rida två klasser. Fast förvisso kanske dom inte går direkt efter varandra..
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Var bor man bra i skara då?? Vi är ju ett helt gäng som åker ner så vi borde nog boka nåt omgående..
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Borde inte Skara Sommarland kunna vara till hjälp??? Eller funkar inte deras boende på hösten?
Ligger ju annars intill....
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Borde inte Skara Sommarland kunna vara till hjälp??? Eller funkar inte deras boende på hösten?
Ligger ju annars intill....
Förvisso, men Sommarland inklusive camping och stugor säsongsstänger tyvärr efter nästa helg. :( Hade ju varit smidigt annars, är ju gångavstånd om man verkligen vill.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Tja dom borde ju kunna dra in en del pengar på att öppna den helgen:idea:
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
2 772
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 794
Senast: Shixle
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp