sm elite regntäcke från hööks

Totti

Trådstartare
är det någon som har det? hur är passformen och är det vatten tätt? de har ju 20% på täckena men vet inte om jag vågar köpa det, tips mottages tacksamt då deras erbjudande snart går ut

Sv: sm elite regntäcke från hööks

jag skulle inte sätta ett utetäcke från Hööks på mina hästar, min erfarenhet av dem är inte att hurra över. Till och med Börjes har bättre ute täcken än dem.

fast jag har två termomaster med det tunna fleecfodret o de håller tätt en hel dag med massa nederbörd, så dom kan jag inte klaga på

Om du inte har dålig erfarenhet så kör på. Jag har dock endast skit erfarenhet av deras ute täcken, men deras fleece är helt okey.

fast jag kan ju haft tur då mina funkat, har ju läst här på buke att många är missnöjda, skulle vara roligt att få höra från någon som har detta täcke

kom igen nu då...... någon måste väl ha ett sådant???

Jag har ett blått från hööks heter Horse Power...funkar fint för mig, förvisso ett tjockt vintertäcke...

Jag har flera täcken från hööks och jag kan faktiskt inte gnälla på varken kvaliteten eller funktionen. Köpte ett täcke för 699 :- för flera år sedan och det har hållt hästen varm och torr i ur och skur. De har även suttit bra på min häst. Jag impregnerar mina också med jämna mellanrum. Dock vet jag inget om just det täcket du söker. Dock tycker jag det är lite dåligt att man inte kan byta ut bensnörena på alla täcken eller att det inte finns snabbknäppen. Fast det är ju så att man får vad man betalar för, oftast.

Liknande trådar

Övr. Hund Idag har jag vart sämsta matten ever känns det som. Jag har vart så sjuk att det vart helt omöjligt för mig att röra mig. Har haft 40... 2
Svar
30
· Visningar
1 526
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 459
Senast: Alexandra_W
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
767
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för... 2
Svar
29
· Visningar
2 520
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka