Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska du vara snäll o glad!Dotter kommer finna sig så ompysslad o daltad med som aldrig det...istället för elak mams som låter henne fixa o dona allt själv så kommer hon för första gången i sitt liv att uppleva hur det är att vara enbart RYTTARE på en tävling!
![]()
Men va härligt
Jag kan se framför mig hur Fio och Nova går runt i skuggan och betar med Betti och Lille Grå hela dagen medan dotter och jag sitter i cafeterian och snackar skit, ja vi kan kanske t.o.m åka till stranden mitt på dan och ta ett dopp![]()
Som HästÄgare förväntar jag mig Full Service från RyttarMamman...dvs du har fixat, mackor, kaffe, hembakta kakor, lunch, dricka, mer fika o lite smågodis...PS jag vill ha mycket mjölk i mitt kaffe!![]()
Till slut kom det en arrangörs funktionär och undrade hur länge vi tänkte stanna på parkeringen för ALLA andra hade redan åkt hem![]()
Dumma skåningar![]()
Vad härligt med människor som kan drömma sig bort när verkligheten är helt annorlunda....
Som HästÄgare förväntar jag mig Full Service från RyttarMamman...dvs du har fixat, mackor, kaffe, hembakta kakor, lunch, dricka, mer fika o lite smågodis...PS jag vill ha mycket mjölk i mitt kaffe!![]()
Nu var det färdigt i juniorklassen!
Guld till Christoffer silver till Ida och Brons till Amanda
Bra ridet allihopa!!![]()