SM Hermanstorp!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Hunter
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 173
  • Visningar Visningar 14 462
Sv: SM Hermanstorp!

Hmmm...vänta lite nu...att kasta sten i glashus innan du kommit runt banhoppningen är nog att ta i...:devil::rofl::devil:

Och Bertas häst har ju för vana att bocka glatt i dressyren o sen delta i leken "kasta hästsko" så även hon bör nog tänka sig för...:angel:

Om inte jag minns helt fel så var det så sent som förra säsongen som rosa ryttare ramlade av grå häst i banhoppningsmomentet...:angel::devil:

Jag trodde för övrigt att man fick extrapoäng för "kast med liten hästsko":confused::D

Därav den sociala fobin?:p

Ha ha ha, efter Nova attackerade mig på den där stenmuren i Tranemo och tjatade hål i huvudet på mig så började jag se mig över axeln på varenda tävling efter det :crazy: Vem som helst hade råkat ut för social fobi efter det skräckmötet :eek:

Ha ha ha, efter Nova attackerade mig på den där stenmuren i Tranemo och tjatade hål i huvudet på mig så började jag se mig över axeln på varenda tävling efter det :crazy: Vem som helst hade råkat ut för social fobi efter det skräckmötet :eek:

I love U2 darling....:angel:

För att nu ställa allt till rätta en gång för alla...utan mig skulle du fortfarande springa o gömma dig så fort nån tittade på dig.... jag har skaffat dig ett socialt liv på tävling, smällt i alla som ser dig att du inte alls är så farlig som du ser ut...:angel: (de flesta tror inte på mig men ändå...) att du faktiskt är en liten skrajsen blondin gömd innanför ditt Amazon-utseende..:o (detta blev ju bekräftat på Skräckens Vandrarhem förra året, eller hur?) och att du aldrig nånsin förr haft så roligt som du nu haft de senaste 2 åren...:devil:

Har jag glömt nånting??:cool:

I love U2 darling....:angel:

För att nu ställa allt till rätta en gång för alla...utan mig skulle du fortfarande springa o gömma dig så fort nån tittade på dig.... jag har skaffat dig ett socialt liv på tävling, smällt i alla som ser dig att du inte alls är så farlig som du ser ut...:angel: (de flesta tror inte på mig men ändå...) att du faktiskt är en liten skrajsen blondin gömd innanför ditt Amazon-utseende..:o (detta blev ju bekräftat på Skräckens Vandrarhem förra året, eller hur?) och att du aldrig nånsin förr haft så roligt som du nu haft de senaste 2 åren...:devil:

Har jag glömt nånting??:cool:
[/U]

Ja, mig, du har glömt MIG!!!
Hur ska JAG klara mig nu....?:eek:

*kl*

Alla laddade nu? :D

Lilla räpan hoppade felfritt förra helgen så hon får följa med och E var supertaggad i Trossnäs och gick kanon i terrängen så vi är laddade! :bump:

Så den enda som behöver tagga ned lite är du själv inför banhoppningen då...:angel::D

Skojar bara!:devil: Vi kommer ju o håller dig sällskap så det ska nog gå bra!

Jaa, ta det easy och andas i banhoppningen ;)

Hoppade i alla fall två rundor felfritt med den lilla söta hästen på söndagens hopptävling :D Det krävde inte heller någon jätteinsats från min sida :o

Blir till att åka tiiidigt på lördag...:crazy: Ändå startar jag i andra halvan av klassen. Och så terrängen sist av alla klasser... Nåväl, man hinner ju titta mycket i alla fall:laugh:

Ja, herregud!! Varför i hela friden rider 90 först på morron o sen sist på kvällen...terrängen kommer ju inte att starta förrän vid halv 7...:eek:

Nu skall vi inte gnälla utan vara glada för att det blev en klass för bebisarna också, och tur att det blev öppna klasser i * och ** också, annars hade dagarna blivit korta....

Nu får dotter gott om tid att hinna båda hästarna, och får kanske rida fram i lugn och ro också ifall inte kopplet med co-trainers hinner vakna :devil:

Ja det blir tidigt, rider lilla hästen 0817 och är klar med den vid 9 sen ska jag på nästa kuse som startar kl 0955... hade gärna haft lite mer tid mellan ritterna så att jag hinner byta om och rida fram utan att ha den tidspressen :idea:

Nä jag e väldigt glad över att de la in 90 klassen så...

Jag har iaf ordnat daguppstallning åt Berta-Lottas och min så dom slipper stå i transporten i 27 graders värme i så många timmar...då känns de ju lite bättre!

Nu ska du vara snäll o glad!;) Dotter kommer finna sig så ompysslad o daltad med som aldrig det...istället för elak mams som låter henne fixa o dona allt själv så kommer hon för första gången i sitt liv att uppleva hur det är att vara enbart RYTTARE på en tävling!:D:devil::D

Nu ska du vara snäll o glad!;) Dotter kommer finna sig så ompysslad o daltad med som aldrig det...istället för elak mams som låter henne fixa o dona allt själv så kommer hon för första gången i sitt liv att uppleva hur det är att vara enbart RYTTARE på en tävling!:D:devil::D

Bli nu inte sur om jag går mils omväg när vi ser dej. Jag vill inte att min dotter ser ngt sådant. Usch hemska tanke vad de kan få för sej :eek:

Om vi kommer iväg :cool:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 290
Senast: Tiger tok
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 278
Senast: Nota
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
960
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 090
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka