SM I Bunge

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare silver
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 128
  • Visningar Visningar 10 924
Sv: SM I Bunge

Ja, kan ju vara så de tänker, men håller med dig om att det är synd.

Nu har jag lyckats ordna hästvakt, så kan åka till SM:banana::banana::bump:

lyckos dig... själv får man lov att jobba, jobba och jobba... :mad:

Jag hoppas det går bra för Ewa Nowen med hennes ponnypar som är skolhästar på Berga Naturbrusgymnasium

Håller hellt med jag e med som hästskötare åt dem så :)

sen så i 4spann häst så kan tomas få vinna :P min gamla praktikhandledare=)

Åh fy vad ni råkat ut för otrevligheter! Hoppas ni alla mår bra nu iaf!!

Men fyy..himla synd, och har nu läst ridsport och förstår att det inte bara var du som drabbades heller. Jag hoppas du klarar dig oskadd från polsk sjukvård och kommer igen!!

En fråga om rolfs häst yoyo, är den född -80?? som det står i startlistorna. isåfall måste det vara rekord!

Nä, yo-yo är inte född 80, har inte i huvudet när hon är född men så gammal är hon inte :rofl: försökte hitta programmet från tävlingarna i Villvattnet men det har blåst bort! ;)

Aha .. vad uppmärksam jag var! Jaja, jag fick ju döda lite tid på jobbet med att googla efter SM och Bunge åtminstonde :)

Grattis Ewa Nowen som tog SM brons i par ponny klassen med våra lektions hästar från Berga Naturbruks gymnasium
:banana::banana::bow::bow:

*kl*
Grattis Tina Söderberg och Hector från Norsjö som vann USM!:bump:

Ja det är verkligen jätteroligt. Hon är duktig Tina!! O grattis till Håkan som vann kallblodsklassen och till Eva som vann handikappklassen, och Hanna som blev 7:a i USM och Rolf som också blev 7:a (tror jag) i hästklassen, enbet och även till miamia som tog silver i dressyren - vad vi västerbottningar är duktiga :D

Grattis Peter Andreasson som kom 3:a i häst enbetklassen! :banana:

Ja nu är man tillbaka till verkligheten efter en vecka på Gotland. SM:et var mycket roligt med många nya bekantskaper! Kul att träffa er miamia, Nora o Hilly. Förresten Hilly hur mådde du på söndagen egentligen... hi hi. miamia o Nora hoppas verkligen att ni mår bra efter eran vurpa, har ett kort precis innan det välter.

Jag har ett gäng med kort som jag tänkte fixa en länk till, kommer inom kort...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
799
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
107
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
119
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka